onsdag 3 juni 2009

Allt och inget...

I lördags fyllde ju Yohanna år och vi hade en toppen dag.
Dagen började med grillning hos mig då Daniel, Pierre, Jörgen, Stefan, jag deltog.
Sen drog vi oss upp till Templet då även Håkan och Emelie B slöt sig till sällskapet.
Efter ett tag så kom även födelsedagsbarnet och Malin =)
Yo fick en fin krona (Som hon inte alls gillade att ha på sig), fick även ett stort paket med =)
Hade mycket trevligt där faktiskt. Solen sken, vindstilla och helt underbart skönt!!





(fler bilder finns på Facebook, orkar inte ladda upp alla här)
Sen gick vi vidare till bowlinghallen där alla skulle träffas för att äta tacos och spela bowling.
Blev en del människor =) skoj skoj!!
Sen efter det blev det att dra sig upp mot parken.
Slutresultatet av denna dag.. En helt underbar dag och kväll!! Och Yo blev fuller som ett höghus =)

Sen har det inte hänt så mycket mer skoj faktiskt..
Jobbat, blivit bjuden på god mat av Daniel.. jaaa..

Nu är det bara 4 nätter kvar där jag är nu =) =) =) =)

Hoppas bara att någon kan byta eller jobba åt mig den 29 och 30 Juli. För då har vi bokat stuga i Ullared och Göteborg =) Ska blir såååå fruktansvärt skönt att få komma iväg. (om någon tar dom passen åt mig) Men sen har vi ju även kryssningen att se fram emot den 26-27/6 =)


Ha det bra till nästa gång =)

2 kommentarer:

danne sa...

...och du har bjudit mig på mat oxå! :-)

Annicken sa...

Ja visst ja.. Men det är ju inget som hör till ovanligheten, så det är inte ens värt att nämna... *haha*