måndag 27 juli 2009

Imorn så..

Ja då har man avslutat sina tre nätter och har nu en veckas ledighet.
Detta tack vare att Kathatina var snäll och tog min onsdag natt och resursen min torsdag natt =)
Känns rätt skönt faktiskt.
Så nu är det bara att packa och styra inför morgondagen då det 06.00 bär av mot Ullared.
Jag, sweet, Stefan, Daniel, Emma och Yo är det som åker. Så då ska brännas pengar =)
Sover i stuga där över natten.
På onsdag drar vi vidare mot Göteborg där vi ska tillbringa en hel dag på Liseberg =)
Sover över även där en natt och på torsdag ska vi göra GTB osäkert *hehe*
Ska bli skönt att komma iväg ett par dagar.

Ne nu måste jag hoppa in i duschen innan jag vågar mig ner till byn.
Ska kolla om mina glasögon har kommit *hoppas*

Ikväll blir det grill (igen) och en öl till det för att fira min "semester" =)

Ha de fint!
/Nicken\

"Vet du vad kärlek är?
Vet du hur man känner?
Vet du vad vänskap är?
Vet du vad du betyder?
Vet du att jag älskar dig?
Vet du vad livet innebär?
Vet du vad jag vet?"

1 kommentar:

G-sson....... sa...

Ha det så bra på resan!! :)


Matte G-sson ( G-punkt)