fredag 28 augusti 2009

Fredag och sjuk=inte skoj





Igår var vi och kollade på nya Beck filmen - i stormens öga.
Måste säga att den inte var så bra som jag förväntat mig.
Visst, den var väl skaplig.
Men det var inte en Beckfilm.
Så den får en 3/5 (knappt)
Sen blev det middag på Ming Palace (känns som vi har ätit där 100ggr iår)
Trevligt, god mat och blev bjuden på efterrätten med =) (stammisar?)
En annan har ju gått och blivit sjuk IGEN!!
Detta året har fan varit sinnessjukt.
Tycker inte jag har varit annat än sjuk.
2 öroninflammationer, förkylning, maginfluensa, förkylning, förkylning och nu förkylning igen.
Det är väl bara halsflussen som fattas då?!
Jo så jag har nog förbrukat en halv pappersrulle sen jag klev upp 06.54.
Och kliver man upp så dax, en ledig dag och heter Annicken, då är man sjuk!!

Och jag som hade tänkt göra så mycket idag.
Vet inte om jag orkar med det?
Tex tänkte jag åka till Rimforsa och hälsa på en snabbis och hämta mina skor som blev kvar på jobbet där.
Men vet i tusan...
Får se hur jag känner mig lite senare sen?
Tänkte även handla, gå till bolaget, tvätta, laga mat... Ja det var nog allt.
Men vet inte om ja orkar nåt?
Får se?
Har alla fall tagit dunderkur nu.
2 vitlökskapslar, 1 multivitamin, nezeril, ipren och nu kaffe.
Synd att jag inte har nån cocilana hemma så man kunde lindra hostan med.
Tycker lite synd om älsklingen med.
Får ligga så nära och höra mina snarkningar och hostningar..
Men iofs är det valfritt...

Imorn, vankas det ju kräftskiva på Prostgatan.
Har ju tilloch med tagit semester för att kunna vara med.
Inte vill jag ligga hemma och va sjuk då!!
Får kurera mig idag och hoppas på det bästa tills imorn.

*Krya på mig*

/Nicken\

1 kommentar:

Matte.G-sson sa...

Krya på dig!! :)

// g-sson