måndag 31 augusti 2009

Måndag och fortfarande sjuk =(

Lite bättre är det allt, men denna jävla hosta.. Fy så jobbigt det är.
Hoppas jag hinner bli bra till på onsdag då det är arbete igen.

I Lördags vankades det kräftskiva hos Malin och Pierre.
De närvarande var Malin, Pierre, Yohanna, Christian, Stefan, Daniel, Emsan, Emelie, Matilda, G-son och jag. Det bjöds på Pajer som Daniel och Emsan hade tillagat, mycket gott! Sallad, baguetter, ost & kex och när vi hade tryckt i oss allt detta så var det dax för kräftorna att inta bordet =) Jag, som inte har ätit kräftor på säkert 15 år eller mer hade inte en aning om hur man ens skalar en kräfta? Men det tog inga tider innan jag har fått in snitsen på det. Så vi hade alla ett stort berg av kräftrester på våra tallrikar när vi var färdiga =)
Kvällen var mycket trevlig med skratt och sång.


Idag blir det att åka till Rimforsa en sväng.
Imorn ville Jörgen att jag skulle hämta honom i Gistad för att följa med honom till stan sen.

Ha de fint!

/Nicken\

Inga kommentarer: