måndag 17 augusti 2009

Häpp....Så var denna sommar slut =(

Blev inga bilder till förra inlägget.
Datorn fuckade sig och jag blev irriterad.. Så det får va!

Då har man avklarat sommarens arbete som har varit mycket trevligt!
Och nu bär det av till Horn i 6 månader om inget annat dyker upp?
Detta görs med blandade känslor.
Trodde det skulle vara längre, men det visade sig vara ca 5 mil.
Så det känns lite bättre då.

Men sen är det ju denna nervositet.
"Hur är personalen"
" Hur är de boende"
"Hur blir man bemött"
"Kommer jag få jobba något med Mia"
Ja.. det är snart stopp i huvudet på mig pga alla funderingar...

Men som Theza säger - Gå in med possitiv inställning så blir det bra.
Går man in med negativ inställning så klart att det inte blir bra då.
Och det är sant. Och jag försöker verkligen tänka possitivt.
Men det är fan svårt emellanåt!
Men jag är tacksam för att jag har ett jobb alla fall.

Ska gå brevid ons: 13-21.15 Tors: 7-16 Fre: 7-12

Sen ska jag klara mig på egen hand.
Men jag tror det går bra.
Hoppas man får gå med folk som kommer ihåg att säga det mesta och som faktiskt talar om hur saker och ting ska va.
Men det märks!?

Detta blev ett lite halv negativt inlägg så jag slutar nu innan jag har deppat ner hela ;o)

Må väl!


/Nicken\

Inga kommentarer: