onsdag 19 augusti 2009

Onsdag..

..och idag är det dax.

Sitter här och försöker fördriva tiden lite..
Gick faktiskt upp 9 idag =) *stolt*
Iofs var det för att sweet ringde och väckte mig som beställt ;o)
Kunde inte sova inatt heller (lustigt?) sista gången ja kollade på klockan stog den på 01.54
Kul har jag hört.. usch nej.
Skulle verkligen, verkligen behövt haft den här veckan ledigt.
Men så bidde det inte..

Men det känns rätt bra idag ändå.
Är inte såå nervös som jag trodde jag skulle va.
Som sagt. Det är inte svårt. Det är bara nytt.
Gillar dom orden faktiskt.
Allt nytt är ju främmande och skrämmande men det är ju bara just det, nytt.
Igår då. Jag hann med att städa alla fall.
Guu så skönt det var. Har inte städat ordentligt på 2 kanske 3 veckor.
Så det var välbehövligt kan jag lova.
Så nu är det fint här igen och Nicken trivs i sin nystädade lya =)




Något annat jag tänkt på är känslor.
Jag hade en sån underbar känsla för 5-6 månader sen.
Jag var lycklig och riktigt nöjd med mitt liv.
Det är jag visserligen fortfarande.
Men just den där sprudlande underbara känslan är som bortblåst.
Vart tog den vägen?
Varför kan man inte känna en underbar känsla hela tiden?
Kommer den tillbaka eller är den borta föralltid??

Jag är fortfarande relativt nöjd med mitt liv.
Finns vissa saker jag skulle vilja ändra på med att knäppa med fingrarna, men tyvärr är det inte så lätt.
Men jag har ett jobb, lägenhet jag trivs skapligt i (förutom mina små söta rara hyresvärdar..*hrm*), fina vänner, underbar familj, Jörgen, körkort och bil, pengar så jag klarar mig.. ja jag kan fortsätta men orkar inte..
Men vissa saker skulle jag hellre slippa. Inte av de saker jag nämt, men saker runt omkring.
Men nu är det som det är och det är bara att leva med det.


Ne nu ska jag sluta tråka... och ta en cigg istället =o)



/Nicken\

Inga kommentarer: