lördag 22 augusti 2009

Morgonpigg...

.. är precis vad sweet är. Och tydligen så är det väldigt svårt att se mig ligga brevid och sova så då måste han ju självklart väcka mig *morr*
Dumma han!!! Inte nog med det så lura han mig och sa att klockan var mer än den var.
Men när jag väl kom ut till köket upptäckte jag att den bara var 07.45 *morr*
Inte nog med det så fick jag även göra frukost åt han..
Jag säger då det.. Karlar... =)
Den som kan lösa det mysteriet ska få en puss till påsk, det kan jag lova =)

Ikväll blir det att åka till Grebo av alla ställen...
Ska till Joffs och grilla och hälsa på Tanja =)
Hoppas dock på att få slippa gå till festivalen, men måste man så måste man..
Ska bli trevligt faktiskt.
Detta hus, denna altan.. jaa... herrejösses så fint dom har det!

Jobbet börjar jag på på egen hand på måndag.
Det ska bli intressant faktiskt. Se hur det går??
Jag och Mia har en del att styra upp faktiskt.. Men det ska väl gå..
Men jag har en känsla av att det kan bli lite liv i luckan emellanåt.
Men det tar jag..
Jag gör ju ändå saker för verksamheten och de boende.
Så då får det bli som det blir.. Så länge det blir bra =)

Ne nu ska jag lägga mig i sängen en stund till, sen blir det att fixa Natta´s hår =)

Hejsan hoppsan

/Nicken\

Inga kommentarer: