måndag 24 augusti 2009

Måndag

Så var det åter måndag och Nicken ska arbeta.
Första dagen själv idag. Får se hur de går?
Men de ska nog gå bra.

Lördagen tillbringades i Grebo hos Joffs och Marie-Louise.
Det blev grillning och en riktigt trevlig kväll.
Blev att gå upp till festivalen sen.
Måste säga att det var roligare i år än förra året.
Men jag vet inte? Det är inte riktigt min grej det där.
Är väl roligare om man känner igen banden å så.
Men det gör jag ej. En del kanske, men inte många.
Men det blev rätt trevligt alla fall.

Imorn är jag ledig så det blir väl lite tvätt och tråk...
Sen jobbar jag bara onsdag och torsdag 7-14 =)
Skulle ju jobbat helgen, men tog semester av 2 anledningar.
För det första är det inte skoj att jobba 2 helger på raken och dessutom har jag 3 helger av 5.
Så då tyckte jag det var okej att ta semester.
Sen är det ju även kräftskiva hos Mallie ballie och Pjärtan =)
Men det känns ju sådär att ta semester det första man gör.
Men va fan. Jobba 3 av 5 helger själva...
Ne, schemat är jag inte nöjd med kan jag lova.
Hur många vill jobba till 21.15 innan ledig helg?
Förstår mig inte på deras schemasättning faktiskt.
Men jag ska ta upp det på p-mötet om några veckor.
Mycket jag inte förstår att dom har tagit tag i innan?
Men klart, det är ju Horn.
Dom tänker troligen inte på samma sätt som en annan gör.
Usch..
Har nog inte tyckt om men ändå ogillat ett arbete så mycket..
Men det kanske är bra? Vad vet jag?
På Onsdag kommer Katharina och går brevid sen börjar hon nästa vecka.
Hoppas det blir lite ordning på det då..

Nu fick jag oväntat besök =)

/Nicken\

Inga kommentarer: