torsdag 17 september 2009

Dax för det va =)

Jag har varit ute och gått lite med Ezza precis. Det var kallt *brr*
Kände att hon behövde lite av Nicken. Och det var så rätt kännt så =)
Hoppas det känns liiiite bättre efter alla Nicken råd och Nicken prat ;-)

Imorn ska man upp rätt "tidigt" på sin lediga dag.
Blir att gå upp omkring 8.00 för att hinna fixa sig innan det bär av mot stora staden.
Jörgen ska in och köra lite lastbil.
Han tycker tydligen det är skoj ;-)
Så han ska köra massa lastbil och det tyckte inte jag var så inspirerande att sitta och vänta på att han skulle bli klar så jag ringde till Ewe och tänkte att jag skulle passa på att tillbringa lite tid med henne.
Men det sket sig ju eftersom hon ska jobba.. (skit)
Ringde då vidare till Martin där jag hade lite bättre tur.
Han skulle vare sig jobba eller hitta på något annat.
Så det blir att tillbringa lite tid med honom.
Var ju ett bra jävla tag sen så det ska bli trevligt.
Han ska tillochmed bjuda på frukost =)
Gulle han =)

Sen kanske det blir lunch på Maestro med sweet, Joffs och Martin. Guu så gott =)
Sen förstår ni så ska jag göra något som jag tänkt göra länge och som jag har fått höra i säkert
3-4 års tid...................







KÖPA EN NY TV!!!! =D



Min kära vän Daniel knäckte en kommentar om att man faktiskt kan avbetala saker.
Och jag har aldrig gillat sånt.
Mycket av det kommer nog från mina föräldrar som alltid har menat på att det är ju bäst om man kan betala saker och ting direkt så man slipper ha saker släpande efter sig.
Och jag håller med. Fullständigt!
Men nu har inte jag dom pengarna att punga upp med direkt.
Så då ringde jag till min kära fader, eftersom jag inte kan ta sånna beslut på egen hand ;)
Och han verkade inte misstycka.
Så då kör jag på det =)

Så jag ringde till Daniel som hjälpte mig att kolla runt lite efter något bra =)
Tack så jättemycket för det =D

Får se om det även blir en ny DVD.
Är så trött på att jag inte kan spela alla format.
Det märks?!

Ne nu ska jag lägga mig brevid sweet och mysa lite =)

/Nicken\

3 kommentarer:

Daniel sa...

Vad skulle Nicken göra utan sin Daniel??

Daniel...igen! sa...

OCH det bästa av allt är ju att du bjudit in oss till premiär titt imorgon. Av en tillfällighet valde vi tiden 18.30..lustigt det där...

Nicken sa...

Jaa du Daniel. Man måste ju dra hjälp av sina vänner =) Vissa har ju information och kunskap om det ena och någon annan har det om nåt annat. Och självklart måste ni få en premiärtitt så ni har lite att avundas *hrm* Å sen att det är fotboll som är på programet, det får jag väl stå ut med. Det har jag ju gjort i 7 månader så jag ska nog klara ett par till ;)