söndag 20 september 2009

Söndag

Jobbat hela helgen.. Gått bra men suck va jobbigt.. Känns i både kropp och själ.
Trodde jag var på bra humör idag men det upptäckte jag så fort jag slutade, att det var jag inte.
Trodde Jörgen å dom andra hade handlat något som jag skulle tillaga tills ikväll.
Men det hade de ej, och jag bidde lite stött.
Ja.. å sen har det fortsatt med ***** som jag inte hade planerat.
Fan så irriterande att man kan bli så irriterad för att det inte går som man planerat dagen!

Så jag kom hem och slet åt mig dammsugaren det första jag gjorde. Hann inte ens ta av mig skorna.. haha!!
Så nu är det nystädat i både lägenheten och hallen.
Så duktig. Inte nog med det så har jag plockat in disk och diskat med =)
Så duktig man kan vara trots irritation och hunger!

Skulle nu passa på när jag är själv att blippa lite på tv:n som jag inte har fått göra en enda gång. För dosan har varit i Jörgen´s händer. (otippat)
Och vad händer... Jo det bidde nåt fel så nu blir det ingen bild alls.
Jörgen hade väl sin boxer inkopplad och då var det nåt vad de nu var..
Har inte fått något förklarat för mig, så det är klart att man kan göra fel då!!

Så.. jaha.. vad ska man göra nu då?
Får väl sätta på lite kaffe för att glömma bort hungern...

Imorn kommer mammi alla fall =)
Skoj skoj!!
Ska komma och fika lite med några andra.
Hoppas det är fint väder så vi kan sitta ute på Bruksgatans Hetaste Altan =)
Men det är nästan lite pinsamt att ta hit dom när trädgården ser ut som den gör.
Vildvuxen som fan. Har inte blivit klippt på säkert 3 månader..
Men men.. det får dom väl ta.
Inte mitt fel, så då kan jag ju inte rå för det!!

Ne kaffe då..

Hej hej ..

/Nicken\

Inga kommentarer: