onsdag 23 september 2009

Uppe med tuppen

Här är min nya TV och hemmbio =)
Blev mycket bättre tycker jag.
Så nice =)



Ja det har jag varit idag.
Satte klockan på åtta igår för att jag skulle hinna med allt.
Men klockan 06.52 var jag pigg och glad.
Så det var bara att hoppa ur sängen och sätta igång med alla bestyr.
Så det blev dusch och bakning.
Blev en god kaffekaka som den heter och några muffins.

Ska ju in till stan idag.
Träffa Ewe till att börja med.
Sen lämna bilen hos brorsan.
Och sen vidare till moster Mimmi för att äta lite och fika =)
Och hon fyllde år igår så då tänkte jag att jag skulle ha med mig lite hembakat som present =)
Så det blir en fullspäckad dag.
Åker med Jörgen hem sen vid 17.00 ungefär.
Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker med =D

Så himlans skoj!
Trist att Daniel har blivit sjuk.
Krya på dig vännen!
Ne nu kommer Yo snart.
Hej hej

/Nicken\

Inga kommentarer: