torsdag 10 september 2009

Trend

Detta med blogg var visst en trend som har dött ut fullständigt!

Det var roligt sålänge alla andra höll på.
Men sen var det inget skoj längre?!
Folk menar på att det inte är skoj längre, finns inget att skriva om, elaka/jobbiga ANONYMA kommentarer.
Det där köper jag inte.
Ledsen men jag gör inte det.
Eller jo till viss del.
Men om vi tar detta med anonyma kommentarer.
Gör då såhär.
Skaffa en ny blogg.
Skriv inte ut adressen på Facebook.
Utan ge den bara till dom som du själv vill ska läsa.
Det håller ju till en början alla fall =)
Sen tycker jag inte man ska ta åt sig av anonyma kommentarer.
De är ju som sagt anonyma.
Alltså oviktiga!!!
Sen det här med att det inte finns något att skriva om?
Nehe, och vad har ni skrivit om tidigare?
Vardagen, fest, tankar, åsikter...
Vad är det som har förändrats?
Förstår det inte riktigt?
Men jag menar inte att man SKA göra det.
Jag menar bara att folk slutar skriva pga fel anledningar.
Eller ja, fel anledningar för mig alla fall.
Men nu vet ju jag som är så himla duktig att alla inte tänker som mig,
Men ibland önskar jag verkligen att vissa kunde göra det i vissa sammanhang.
Men men. Så är det inte.
Men jag tycker alla fall....
Sluta inte med bloggandet för att andra gjort det eller för att det inte finns något att skriva om.
Börja om, hitta ny inspiration, skaffa en hobby....





Go for it and don´t let it go!!
Stand up for your self and don´t let anyone tooooo close!!


Go Go Go!!!!!!


(Nej detta inlägg är inte riktat mot något speciell om någon skulle få för sig det. Detta är mina tankar och åsikter som jag tänkt länge men inte skrivit något om.)

Inga kommentarer: