onsdag 7 oktober 2009

NU...

Idag ska jag ta och pallra mig till jobbet hade jag tänkt.
Vaknar upp med jätteont i halsen, Jobbigt att svälja nu när jag äter.
Men skit samma... jag SKA jobba tänkte jag...
Sen ringer telefon 9.30.. och det är inte så vanligt att nån ringer så tidigt.
Men det var resursen alla fall... Som fråga om jag kunde tänka mig att bli utlånad till Västerliden =) Och självklart går det bra =) Och bästa är att jag skulle åkt till Rimforsa ikväll alla fall, så jag tjänar ju på det =) Och sen tar jag ju alla tillfällen jag får att komma tillbaka och jobba i Rimforsa =) Så nu blev det helt plötsligt lite roligare att jobba =)
Ja... Färgade håret igår... Ezza hjälpte mig...
Det blev jag nöjd med alla fall...
Skitsnyggt om jag får säga det själv =)
Det vankas ju födelsedagskalas i helgen som Håkan, Jörgen och Stefan håller i. Och jag har tagit på mig att göra smörgåstårta... Ojojoj... det var mååånga år sen jag gjorde det.. hehe...
Men det ska nog gå bra. Yo skulle komma och hjälpa mig och kanske även Ezza.. Så det blir nog bra när det finns tre kloka =)
Även Hadar hjärtat fyller ju år. 9 År på söndag, så det är verkligen kalas hela helgen.
Ne nu måste jag ta en tablett som bedövar halsen så ja kan äta lite frulle...
/Nicken\

1 kommentar:

VÄRLDSHERRE sa...

Kloka???