tisdag 6 oktober 2009

Rubrik?!?!?!




Fick göra det bästa av det...
Och detta är resultatet....
Bättre än innan alla fall...
Nu är bara frågan hur man ska göra iordning det ordentligt?
Typ när man ska ut?
Men det är en senare fråga.
Detta får duga som vardagsfrisyr..
Mycket punkter....
Så blir det...
Kommentarer???????????????????
Har alla fall städat nu.. I ren frusturation..
Så nu fick jag det gjort med.
Tack för det!!
Väntar nu på att älskling ska ringa så jag kan börja med maten.
Ezza kommer förbi när hon har slutat och ska färga håret.
Se hur det blir då?
Där har jag ju ingen annan än mig själv att skylla på om det skulle gå åt helvete.
Det återstår att se...
/Nicken\

2 kommentarer:

Tezz sa...

Mycket bättre... nu tycker ja d blev riktigt fint=).. puss

Annicken sa...

Ja nu ser det ju ut som mig själv alla fall... =)