tisdag 6 oktober 2009

Sjukt besviken!!!






Är så sjukt besviken...
Såhär blev resultatet av frisyren "uppklippt med SNELUGG"
Vart är sneluggen undrar jag?
Hatar att ha rak lugg.
Var jag inte rund innan så är jag det nu!!
Var gråtfärdig där jag satt i stolen.
Men jag tänkte att va fasen, nu är det ju redan gjort.... Det växer ut!
Jo visst gör det det.. Men det tar ju sån jävla tid!!!
Usch!! Är nöjd med övriga håret, men INTE luggen!!!!!!!!!!!
Tänkte jag skulle färga det med.
Underhåret svart och överhåret brunt.
Skulle säkert blivit bra.
OM DET INTE VORE FÖR LUGGEN!!!
Jävla skit!! Aldrig mera Kerstin´s kan jag lova.
Hon lyssnade inte på vad jag sa.
Är det inte meningen att en frisör ska göra det?
Jaja... inte mycket att göra åt nu!
NU ska jag fan gå å självdö!!!!!
/Nicken\




3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle bett om pengarna tillbaks och frågat varför hon inte lyssnade, har me blivit utsatt för dåliga frisörer så man bara velat spy på dom...

Men jag tycker inte heller att ditt hår vart dåligt, jag tyckte det blev bra, men vist att inte sneluggen finns där men du passade i vanlig lugg=)
Ta hand omdig...
kramar

Annicken sa...

Jo men jag orkade inte.. Hon hade ju redan klippt.. Och det växer ju ut. Bra?? Jo övriga håret blev bra. Men som sagt, luggen gör att jag ser typ 20 kg större ut. Nej. Inte nöjd! Men det får man leva med när man går till en frisör man inte är van vid!! Men aldrig mer Kerstin´s kan jag säga!! Ta hand om dig med!! Kram

Tezz sa...

Men hjärtat då... ja tycker faktiskt att som du säger, övriga håret blev bra... men okej... luggen blev inte snygg.. hehe... men ja tycker inte du ser rund ut... men kanske 5 år yngre..hehe.. men ja håller med Johanna.. du skulle ha fått pengarna tillbaka när du inte är nöjd... Men i mina ögon är du alltid finast.. med eller utan lugg!!!