torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Så var man hemma och sjuk, igen!!
Fuck så tråkigt det är.
Så har man världens ågren för att man förlorar pengar på skiten med.
Men vad ska man göra?
Det var med nöd och näppe jag klarade hela dan igår.
Jobbade 14-21 och jag kan lova att det gick i slowmotion.
Men det gick..
Kom hem och fick krypa ner brevid mitt alldeles egna värmeelement <3
Så varmt och gosigt!!!
Känner att det är osäkert med allt just nu.
Vet inte vad man kan göra för att stabilisera det?
Hoppas att det ger sig med tiden?
Önskar att vissa saker vore annorlunda i mitt liv.
Önskar att jag kunde få ett jobb i Rimforsa. Gärna på hemtjänsten. Saknar dom som fan!!
(vissa alla fall)
Jobbade jag i Rimforsa så skulle jag få träffa min familj mer.
Känns inte som jag träffar dom alls ofta nu.
Framförallt inte min älskade syster och hennes familj. Dom saknar jag nog mest <3
Men det är väl så. Man kan inte ha full kontroll över sitt liv.
Och det man faktiskt har kontroll över försummar man ibland. Men det ångrar man bittert sen!
Nehe... måste verkligen ta mig ner till tvättstugan och hänga upp lite tvätt..
Sen blir det garanterat sängläge!!
Krya på mig!
/Nicken\

Inga kommentarer: