lördag 24 oktober 2009

Rubrik!!!!!!

Så var lördagen här och Nicken är färdig =)
Så det blir att gå upp till Malin & Pierre sen.
Känner mig inte jättepepp på´t ikväll faktiskt.
Vilket är lustigt med tanke på att jag längtat efter denna dag.
Men det kanske kommer?
Har nu gått igenom mina skivor och sorterat och skrivit på..
Hittade då min favvoskiva som jag fick av Rikard en gång i tiden =)
Massa goa å bra trancelåtar på!!
Det finns ingen bättre kommaigång musik än trance.
Det funkar alltid!
Städa, parta, bli glad, förbannad.. jaa..
När som helst verkligen!!
Älska denna musik!!!!!!
Dock gillar inte alla mina vänner det.
Men Ezza och jag vet vad det innebär alla fall =D
Neee, men hörni..
Ha en förjävla trevlig kväll.
Det har jag tänkt att försöka med alla fall =)
/Nicken\

Inga kommentarer: