fredag 23 oktober 2009

Åter helg...

Sitter nu hos Broder.
Varit barnvakt och har gått huuuur bra som helst.
Dom har verkligen tre helt underbara barn.
Tyra var bara att lägga i sängen med en flaska välling så somna hon själv sen.
Lova la sig med själv, Ebba likaså dock lite senare än de två förstnämda =)
Men jag är nog van vid att man ska antingen läsa saga eller lägga sig brevid tills de somnar. Så jag är helt mållös!
Men det helt otroliga är att den äldsta, Ebba 5 år, hittar allt, vet allt och kan allt.
Var det något kag inte visste eller om jag inte hittade något så var det bara att fråga henne.
Så jag är överlycklig nu kan jag lova.
Fått förtroendet att vara barnvakt, och det har gått så himla bra.
Inga som helst problem =)
Var iofs inte så länge eftersom de la sig mellan 19.45-21.15, men ändå!
Imorn är det dax för den efterlängtade Tyrolerfesten i sporthallen.
Skulle ju gått förra året, men så blev inte fallet pga olika orsaker.
Men i år ska det bli av.
Ska träffas hemma hos Malin & Pierre först.
Sen går vi vidare mot folkmassan =)
Ska bli riktigt skoj faktiskt.
Hoppas bara allt går som de ska och att inget flippar ur!
Är så trött på sånt, orkar inte!
Ska kanske inte säga nåt för då är det jag som gör nåt galet =)
Ne nog om allt för detta inlägg.
Nu ska ja ta mig sista koppen kaffe som jag faktiskt lyckades sätta på trots kompliserad konstruktion.. =)
Ha en bra helg och...låt oss hålla oss i skinnet gott folk =)
/Nicken\

Inga kommentarer: