måndag 2 november 2009

Free

Idag har jag inte gjort många knop kan jag lova..
Det enda jag har gjort är:
*Druckit mitt morgonkaffe
*Druckit mer kaffe med Ezza
*Skjutsat Daniel
Och ska sätta Jörgen på matlagning när han kommer hem, så ska jag ta disken.
Sov för länge idag, skyller på det.
Sov till 11... =(
I hate it!!
Hela dagen blir förstörd.
Man blir seg, konstig i huvudet och gör inget vettigt pga det...
På lördag är det tänkt att vi ska ha tjejkväll..
Gillar inte riktigt det där med tjejkvällar egentligen.
Men nu satt vi och diskuterade hur roligt vi hade när det bara var några stycken och då brukade det bara va tjejer med. Så då blev det bestämt att vi skulle ha det.
Men vet inte om det kommer så många?
Theza kommer alla fall =)
Sara visste inte om hon kunde komma?
ja men det märks?
Tycker det ska bli lite skoj alla fall..
Ska försöka sig på det där med att sjunga med då vi ska sjunga karaeoke =)
Ne de får bli allt för denna gång..
/Nicken\

2 kommentarer:

Danne sa...

Tack för stjutsen!

Nicken sa...

Varse Varse =)