fredag 22 februari 2008

=)=)=)=)=)

Helgen innehåller jobb =)
Ska jobba ikväll och 13-21.15 imorn. Kan behövas kan ja lova.. Har ju inte jobbat speciellt mycket denna månad =( Sen på söndag blir det att åka till Ina och fira henne =) Snuttan har ju blivit 5 nu.. herregud vad tiden går fort.. Hadar fyller ju 8 i oktober, helt sjukt asså...

Blir nog så att jag åker till Jkpg på måndag.. Skiter it asså... Ska va med Theza och Jonas alla fall.. Och om det finns nån som vill träffa mig så har dom ju möjlighet till det då.. haha.. eller vad säger du Therese =P Komma bort lite.. det kan vara skönt.. göra nåt som jag inte brukar göra.. haha.. Kan väl va lite skojsigt..

Ne nu ska ja väl göra mig iordning och dra mig till gettot..
Se hur Mitsy reagerar på att åka bil idag??
Hoppas det går bra, tycker ju så synd om henne när hon "skriker"..

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha... jadu lilla nicken... ja håller me dej... om NÅGON vill så finns ju chansen... fast skulle iof va skönt o dissa J bara för att du kan.. haha

Anonym sa...

jag håller med föregående talare =)