onsdag 6 februari 2008

Jupp Jupp

Jaha.. Igår var en mycket bra dag måste jag säga.. Tvättade, städade, va med Jocke på en liten roadtrip *haha* åt en semla med underbara Hanna, myste med söta Jacob. Och dagen har varit rätt bra med. Vaknade relativt pigg efter en natt då jag inte har sovit speciellt bra. Jobbat, varit hos mormor och fikat och kommit hem till en jättebusig katt =) Är på riktigt bra humör idag faktiskt =)

Känner att katten gör sitt faktiskt. Mår så mycket bättre, hon är ju sååå mysig och söt så de finns inte.

Ewe ringde förut med.. Dom kommer hem i helgen =) *tjohoo*
Fan va skoj asså! Sen på tisdag ska ja på hockey, och nästa helg blir det bowling=)
Bara skojsiga saker att se fram emot =D

Vill oxå upplysa om att jag nu är färdigutbildad undersköterska =D
ÄNTLIGEN är jag färdig!! TACK till alla ni som har hjälpt mig. Ezza, Theza, Hanna, Mamma, Syrran.. Utan er hade de aldrig gått! Love you all!!!!

Nu blir det en matbit och mys i soffan med Mitsy =)

*Älska de du kan. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå*

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen Gumman! Nu är du alltså klar...Vad skönt för dig, GRATTIS!
Hörde i lördags att du skaffat kisse med...Måste ses! Söt var hon iaf på bilden...=)
Puss på da!