måndag 4 februari 2008

Helgen

Helgen har varit helt underbar faktiskt.
Underbara och helt otroliga Theza hjälpte mig att göra färdigt min kurs. Så nu har jag skickat in alla uppgifter =) Har inte riktigt fattat det än. Men det gör jag väl när jag får tillbaka uppgifterna, förhoppningsvis utan anmärkningar.

Idag var vi på teater på Sagateatern i Linköping. Bubbel Trubbel såg vi. Fan va rolig den var. "-Varför har du lagt en inpackning? -Becous i´m worth it" "-Menar du att du har stått i garderoben och blivit bög" Hahaha..... Kan nog bara skrattas åt om man har sett den. Och det kan jag lova att man gjorde.. =)
Råkade visst göra en liten typisk Annicken grej med.. Skulle hitta till en parkering och vi hade karta till den å allt... Men ja ringde min moster innan vi åkte för att kolla exakt vart den låg så vi skulle slippa åka omkring att leta... Så jag visste precis vart jag skulle åka. Men när vi hade svängt in på "rätt" gata så upptäckte vi att vi var jättefel. Vi stog nämligen på stora torget. Jag: Men hur fan kommer vi ut härifrån nu då? För där får jag ju inte åka! Theza: Nej men Annicken, vi får inte åka här heller. Haha.. och det är ju rätt så höga trottoarkanter där så ja kunde ju inte åka ner vart som helst.. Så vi genade lite över torget där, och fortsatte till en annan parkering.. HAHA!! Herregud vad nervös jag var.. Men såhär i efterhand kan man ju skratta ihjäl sig..

I fredags när ja hade hämtat Theza så åkte vi till Milla på en kaffe. Och jag fastnade stenhårt för hennes katt. Så hon tyckte att jag kunde ta med den hem. Sagt och gjort, så gjorde jag det.
Så nu har jag en liten Mitsy som ligger och gosar lite med mig =) Länge sen jag var såhär glad =) Att ett djur kan göra en människa så glad, det är ju otroligt =)
Men jag har henne på prov än så länge.. Men det går mycket bra faktiskt. Än sålänge alla fall =)

Nu har jag den 12:e att se fram emot, för då nalkas det hockey med far, Jens och Hadar =)
Sen är det ju den 16:e med, då blir det bowling med goda vänner och gott sällskap. Mycket trevligt tycker jag =)



*Älska de du kan. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå.*

Inga kommentarer: