lördag 2 februari 2008

Vem är den ******* personen du känner?

*Gladaste? - Hmm.. Det måste nog vara Ina =)
*Snyggaste? - Ewe och Matilda, snygga både på insidan och utsidan =)
*Argaste? - Utan tvekan Ezza =)
*Rikaste? - Ojj... ja inte är det jag alla fall
*"Blondaste"? - Hmm.. till hårfärgen: Lindha och till sättet: Johanna J (måste väl sätta mig själv här oxå, tyvärr)
*Mest nyfikna? - Ja jag känner ingen som är så nyfiken som mig så.. JAG
*Barnsligaste? - Det är nog pappa när han är med barnbarnen =)
*Roligaste? - Det är väl Jens (syrrans kille) när han sätter igång
*Snällaste? - Det måste nog vara syrran och min moster
*Mest kända? - Eh.... Jocke kanske.... ???
*Smartaste? - Theza utan eftertanke
*Mest lättretliga? - Hmm... Ezza och syrran
*Mest bitska? - Typ samma tror ja?
*Lataste? - Jag, Theza & Thor
*Ärligaste? - Hanna, jag och Theza
*Sötaste? - Lillasyster Hanna =)
*Jobbigaste? - Det är vi alla till viss del. kommer inte på nåt spec just nu
*Piggaste? - Johanna A, uppe med tuppen, tränar och mår bra
*Mest ambitiösa? - Syrran
*Rockigaste? - Emma K
*Mest generösa? - Hanna
*Kaxigaste? - Ezza
*Mest kära? - Theza & Jonas
*Pratigaste? - Theza & Martin
*Brunaste? - Sandra M
*Längsta? - Jonas & Gröndahl
*Blekaste? - Theza... haha
*Mest bonniga? - Mormor
*Mest humörväxlande? - Syrran
*Mest ordningssamma? - Syrran, Theza
*Tystaste? - Än så länge.. Jonas
*Mest matglada? - Jag själv kanske
*Mest skrattande? - Matilda
*Snålaste? - Ehh... Jocke kanske????
*Tröttaste? - Hanna och Ezza
*Vackraste? - Hanna
*Starkaste? - Syrran
*Aktivaste? - Johanna A
*Flirtigaste?- Charlotte.. Tinghed
*Skrikigaste?- Hannah bimbo
*Gulligaste? - Jag "en liten gullig jävel" =P
*Mest saknade? - Ezza, Theza och Pernilla
*Strängaste? - Mamma
*Mest partyglada? - Ewe =)

2 kommentarer:

Johanna sa...

haha va ni tycker att jag är piggaste:) Men nu blir det inte promenad inte denna vecka iaf, jobbar ju jämt... Men vi får väl se när jag dyker upp, haha.. :D

evitch sa...

är inte jag oxå mest saknad elle?????????????Å?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????