söndag 2 mars 2008

Back in the getto

Ja så var man åter hemma.
Eller i Rimforsa ialla fall. Jobbar idag, delat.. tråkigt, men sant.

Fredags var det ju då pokerkväll hos Peter, Jonas bror. Mycket mycket trevligt måste jag säga. Tillochmed att jag lärde mig lite =) Sen att det bidde som de bidde de försöker vi glömma.. huvudsaken är ju att vi hade roligt som FAN!!! Kan lugnt åka tillbaka, gärna imorn. Men nu får ja väl spara in lite pengar först..

Åkte hem igår runt åtta på kvällen. Var lite småsegt faktiskt.. Men, det gick allt bra. Tråkigt att det regnade och var så mörkt bara. Men vi överlevde ju de med =P

Duchen, mat och åter till jobbet igen då.. =( Känner inte alls för det faktiskt.. Tänker bara på hur bra jag har haft det denna vecka.. Det var jag värd =)

Pusselipuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är välkommen tillbaks Platten,men bara om du ställer upp på 500 :)

/ Jonas