tisdag 4 mars 2008

Sjuk =(

Vaknade upp hos mor och far igår och var sjuk =( Följde med mamma ner till mormor en sväng innan jag åkte hem med katt och packning. Släpade upp allt för mina underbara trappor.. Åkte sen och handlade lite. Slängde mig i soffan resten av dagen tills jobbet ringde 21.30. Nicke va själv och hade redan satt in Katarina på ett vak. Snäll som jag är och i det behov av pengar som jag är så tog jag mig i kragen och åkte och jobbade. Gick relativt bra trots febrig, snorig och hostig. Men nu är det väl som det är.. ca 38 graders feber, hängig, täppt som attan och mår allmänt sämst i hela världen... =P

Ne orka... Slänga sig i soffan och glo på tv och mysa lite med Mitzy. Gosigt =)


Ha de..

1 kommentar:

Tezz sa...

haha... Mitsy är verkligen den mest mystiska katt ja stött på... hon ligger ju i d knasigaste positionerna..på d sjukaste ställena o verkar trivas orättvist bra...haha... jaja.. sötast e hon iaf