fredag 14 mars 2008

Icke

Det bidde ingen hemfärd för oss idag. Ska jobba natt imorn så då kan vi lika gärna va kvar. Har ju inget att göra ändå.. Fått några dagar med jobb nu resten av månaden. Hoppas på mer, men de får vi la se.
Pratade med Kao förut. Önskar hon kunde komma hem, känns som vi har massor att prata om.
Sagt upp lägenheten hade hon gjort med. Så fuck off linköping.. *haha*

Hoppas på att kunna träffa Ewe nån dag här framöver med. Eller rättare sagt jag SKA göra de =)

Är så glad för din skull hjärtat. Hoppas bara att det går som du tänkt dig nu med =) Jag ska hålla tummarna, och jag tror det kommer gå primaballerina =)

Har städat min bil idag, känner mig riktigt duktig =) Kämpefin bidde den =P
Den gick inte igenom besiktningen helt smärtfritt igår. Var visst en styrled som va tvungen att bytas.. men men.. det är ju okej ändå. Kunde ju varit mycket värre.

Ne nu blir det en kopp te med mammsen.

The end...

Inga kommentarer: