onsdag 19 mars 2008

Jo då, jag lever allt =P

Måndags blev som planerat, en date med Evelina tjejjan. Åkte in te stora staden, hämtade upp Milla, åkte till Ewe och drack en kopp kaffe eller två. Snackade lite skit.. Bidde hungriga, åkte till MaX och mumsade på en burgare. Skulle sen följt med Milla och dom andra flickorna och fikat, men så bidde de inte riktigt *haha* Det konstigaste jag varit med om på länge. Men men, vi va ju inte lessna för det. Så vi åkte till Biltema och tog oss en kaffe och bulle/kaka istället *hahaha* inte ofta man fikar på Biltema kan ja lova. Precis folktomt va de.. Men de va lika gott för de =D













Så skulle hon på hockey så ja släppte av henne och drog mig mot Rimmat. Upp och jobba kl 8 igår morse. Fick en liten mindre överaskning när jag kom till jobbet. Skulle följa med en till stan som ledsagare. Jaja, inte så mycket att göra åt, taskigt att ja inte fick veta nåt innan eftersom det ofta kan dra ut på tiden. Men men.. Gick jättebra och vi kom hem välbehållna båda två =) Sen när ja kom till lokalen igen kl 17.45 så hade dom inte ens börjat med kvällsarbetet som brukar dra igång 17.00... Inte nog med det så upptäcker vi att schemat till imorn (idag) är helfel. En del som fattas, och en person kort... WTF!!! Så snäll som jag är så stannade jag kvar och hjälpte dom stackarna. Kunde ju inte lämna dom i det kaoset!! Så de fick bli en heldag igår, men ja kunde gå av 20.00 alla fall. Sen upp och jobba idag igen 8-16.30. Har faktiskt gått bättre än förväntat idag. Åkte hem till mor & far och käkade lite. Sen tog jag Mitzy gumman och åkte hem till mitt.



Imorn får vi la se va som händer? Men Ewe är ju hemma och då brukar det alltid hända nåt. Annars så hittar ja väl på nåt.. De rer sig alltid!! Ne om man ska ta och gotta ner sig i soffan lite och vila sin "unga" kropp lite =P


The end...................................

1 kommentar:

Tezz sa...

Hejsan hoppsan hjärtat!
Låter bra att du lever o skojsar!
Hälsa Ewe!
Om ni e o susar i Link på natten kan ni ju titta förbi... inte för att d e troligt att ni e d mitt i natten men iaf... alltid välkomna!
Puss