torsdag 20 mars 2008

Nu då??




Roligt uppvaknade imorse... Katten leker med mina fötter som vanligt (rätt irriterande) går upp och resursen ringer (orkar inte prata just då) vaknar till lite.. kollar posten och där är det, brevet. Så en månad och tre dagar kvar.. Vill ju inte att E ska va med för det kostar bara mig ännu mer om det går illa. Och vi har ju inte pratat sen sist så.. Känns lite wierd.. Och varför inte ta del av det förra för? det finns ju inspelat. Känns inte som att de skulle va till min fördel om E kom. Men ja vet inte? Det hela handlar väl om att jag inte vill träffas kanske.

Får väl se hur det går denna gång? Tänk om det blir helfel. Ja vill verkligen inte. Ja håller ju på att ordna upp mitt liv ju. Och det skulle inte direkt hjälpa mig på vägen om man säger så =(
Det enda possitiva med det här är ju att jag kommer ner till Jönköping igen =) Och det är ju trevligt om man bortser från detta skit! Hoppas att hjärtat kan följa med bara! Men hon e väl kanske i Jkpg då.. Men jag kanske slipper åka själv om den andra halvan vill följa med?
Aja.. nog om detta.. ska försöka smälta det och lugna ner mig lite nu..

Jo men annars e de bra.. Finfint!! Jobbat en del nu och får ihop mer än 60 timmar den här månaden alla fall, och det är ju bra! Mormor opereras om en vecka och en dag, det är bra de med. Hoppas det blir bättre bara, stackars lilla mojmoj =( Nervös är hon. Förstår jag!

Tilda och Sponta kommer snart och hämtar min GPS som dom visst ville låna.

The End.....

Inga kommentarer: