torsdag 20 mars 2008

inte ens jönköping

Nej då.. inte ens det roliga fick man ha.
Nej Linköping e de som gäller..
Men det är ju iofs lite smidigare, men ialla fall =(
Inte så mycket att göra åt. Man får stå där med ett leende på läpparna och försöka se glad ut ialla fall. That´s it! Göra det bästa av det helt enkelt.

Jobba imorn, så de blir att ta med sig lille Mitzy gumman och åka till Rimmat ikväll igen.
Jävla farande fram och tillbaka... Inte så mycket att göra åt de heller, bara att stå där med ett leende på läpparna och försöka se glad ut. Är ju visserligen glad för att jag får jobba. Synd bara att man inte kan få reda på det lite i förväg. Typ en vecka innan alla fall. Men så är det att gå som timvikarie.

Ringde VC förut med.. Se vad min kära läkare Ulla Foberg tycker att vi ska göra nu?? Om inte hon har nåt förslag så har jag det alla fall. Måste visst vara lite förutseende som patient i dagens läge. Veta vad man vill och komma med förslag själv osv.. För dagens läkare... ja... jag säger bara det!!

Prata med E förut. Skulle se om det gick att prata i tele istället. Hoppas det går bra!

Död, slänger mig i soffan med världens huvudvärk.... =(

"Lev livet som om det vore din sista dag" *HA* vilket skämt!!

Inga kommentarer: