söndag 20 april 2008

För så äre

Fredags bidde de att grilla uppe hos Ezza. Blev ett par st faktiskt. Johanna, Mats, Sandra, Martin, Ezza, och jag som grilla sen va även Tinghed, Frida, Jocke, Thor, Hanna, Linda, Izza med pojkvän där med.. så de va riktigt nice.. Säger inte mer..

Igår var det lite små segt.. inget skojsigt väder, så man ville ju inte va ute heller..
Åkte till Rimmat igår kväll, där jag möttes av en underbart gosig katt =) Min sötnos!!

Idag har man jobbat lite.. ska iväg snart igen.. Vart hos mormor och sett henne bli jättelessen för att dom ska sälja huset =( Stackars!! Men livet blir inte alltid som man tänkt sig!
Hjälpt mamma med raggmunkssmet *mums*
Imorn blir det kanske att tvätta bilen med pappsi. Sen ska ja ner till Kisa och hjälpa dom med det lilla jag kan hjälpa dom med. Har fått lite mer jobb med =) =) =) det är ju nice.. Inte för att ja känner ett jävla dugg för å jobba längre.. men pengarna behöver man ju..
Börjar ju tom. tröttna på hemtjänsten. Känns som att ja bara vill jobba natt nu. Trivs så bra på natten.. usch ja... så tokigt de kan bli! haha...

flumma lite med mammi kanske... eller plocka ur diskmaskinen =(
Sånt som händer när man bor i hus har jag hört =)

Ha de...

Inga kommentarer: