onsdag 23 april 2008

Upptagen kvinna

Ja, det har jag blivit. Jobbar, är nere hos syrran och hjälper dom med renovering, städning, rensning, sortering. U name it!! Men det är kul.. Kul som fan faktiskt. Dock inte så roligt för dom. Renovera ett hus som dom ändå ska flytta ifrån... Förstår dom faktiskt!

Mitzy gumsan var hos doktorn idag.. Hämtade henne med en tratt/strut på huvudet.. stackarn!
Måste gå med den en hel vecka bara för att hon inte ska slicka på såret. Lilla snuttan.. Avskyr den gör hon =( Hoppas det går bättre imorn.. Hoppas hon inte behöver ha den en hel vecka. Det är sånt som märks. Får prova oss fram lite.
Veterinären tyckte att jag skulle börja klickträna henne. Men njaaaa... är inte så inne på det faktiskt. Och inte nu, med tanke på att hon har mycket lättare för att gå upp i vikt. Så nej! Det blir det inget med, även om det hade varit skoj!

Imorn blir det att jobba till ca 13.30-14? Sen ner till mormor och ta en fika och sen hem och se till snuttan och sen måste jag hem till mitt place. Ska skjutsa Emma på fredag. Så det blir en tidig roadtrip då =) Ezza ville följa med oxå.. Tur det.. finns inget tråkigare än att åka långsträckor själv =( Men tur ja har henne =) Hoppas allt kommer gå bra Emma, ska tänka på dig!

Lördag ska ja va barnvakt. Syrran & Jens ska på 40-årsfest en sväng. Så ja hade visst lovat att va barnvakt. Och jag brukar ju hålla vad jag lovar så det ska jag göra även denna gång =)

Så nu vet ni hur mitt liv ser ut denna veckan. Kul för er =P

Ne, ta å hålla koll på min katt och dricka en kopp te med mammi kanske.

Ha de...

PS: Ni som brukar ringa på min hem tele. Sluta med det! Den funkar inte alla fall!!

1 kommentar:

Tezz sa...

Jadu hjärtat mitt... d e fan dagens sanning att du har blivit en mycket upptagen kvinna... har kommit på vad beroende jag har blivit av att du ska fylla mina tråkiga stunder med härligt skvaller, part om älgbajs och mycket mer... saknar dig=)

Hoppas att allt e bra med dig... o ja självklart förstår jag att du har mycket att göra.. inte så.. men tänkte bara ge dig en upplyftande tanke om att du är saknad och älskad!
Puss