måndag 7 april 2008

Första SM-finalen avklarad

LHC LHC LHC LHC!!!! Fan va spännande de va asså.. Började riktigt bra, kände sig trygg. Men sen kom dom jävlarna ifatt. Men vi tog dom allt på slutet!! *HAHA*


Har suttit här i min ensamhet och kollat på hockey och skrikit så grannarna tror säkert att ja är fel i huvudet eller nåt. *haha* Men skoj var det! Se om man kan se nästa match med eller om man jobbar då? Sånt som märks.





Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Städat har ja ju gjort iofs, och handlat. Men mycket mer än så har det inte blivit. Funderar på om man ska åka en sväng imorn? Men vi får se? Martin ville visst träffa mig med. Men vi kanske tar en tripp han och jag =)





Träffa Matilda igår med. Fy fan va man träffas sällan. Måste ta tag i de där.. Är ju inte så jävla svårt.. Men hon är hon, och jag är jag.. Lustigt de där *hihi*





Är det nån som kan tala om för mig hur man får grepp om sitt liv? Hur man kommer på vad man vill göra, vart man vill bo osv osv?? För jag kommer fan inte på det. Har aldrig varit så velig som jag är nu. Men jag har bestämt mig för att lägga ner mina tankar och funderingar tills skiten är över och jag vet hur de går?





Vad dåliga alla är på att kommentera (även jag). Visst, man kan inte kommentera allt.. Men ibland alla fall.. Kanske inte har så många som läser min blogg iofs.. Men jag vet ju några som gör..





Aja...





Tack för mig!!




Saknade------>
Miss you like hell!!
My sweet angels <3

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag läser alltid:) Slå en pling om du vill ta en fika vet ja:)
Kram

Tezz sa...

JAG LÄSER OXÅ ALLTID... MEN E SUPER DUPER DÅLIG PÅ ATT KOMENTERA=)...HEHE
oj... va inte meningan att bli stort.. orkar inte skirva om... nu kommer iaf en kommentar till din kommentar till min blogg..
"Jag vet att d finns undantag.. ja vet att folk som är väldigt unga men har stor åldersskillnad kan lyckas och dom kan vara väldigt lyckliga ihop osv.. men jag pratar generellt.. och jag måste nog säga att jag fortfarande tycker att d va ngt knas med killen som va så pass mycket äldre men men... d viktigaste e ju att ingen far illa."
jag tänkte på din syster o Jens då.. d ja menade med d finns dom som lyckas=)
puss puss