onsdag 9 april 2008

Gårdagen

Hämtade Ezza, tog en fika på kiosken.. Va hundvakt åt Nemo medans Ezza va på möten hit och dit.. Tog en skogsprommenad med Johanna A... Verkligen ett äventyr kan ja lova... Skulle lägga upp lite bilder tänkte jag, men min dator vill inte idag... Jävla skit.. Men men.. De va nice alla fall... Va ute och äventyrsvandrade en timme över träd och skit... Men skoj va de =)
Sen bidde det att åka in till stan och hämta Martin och sen vidare mot peking. Drack kaffe och sen bidde det pizza och sen så... Haha... satt och pratade om allt.. herregud va vi garva... Så himla nice asså... Får ju träffa mitt lilla hjärtegull på söndag igen =) =) =) Då tar vi en tripp mot sherwoodskogen igen... =)

Idag blir det att åka hem till mor & far.. Se på hockeyn med kära far tänkte jag.. Sen ska han besikta min lille bil imorn. Själv ska ja hälsa på mormor, blev ju inget av i söndags..

Ne nu orkar jag inte med det här blippandet mer....

Ha de....

1 kommentar:

Tezz sa...

Sötisen=).. va super duper trevligt igår.. måste vi göra om=)..
jajamen.. på söndag bär d av...hihihi=)
puss