fredag 13 juni 2008

Fredagen den trettonde

Hemma igen efter en fruktansvärt slitsam vecka...
Var uppe hos Ezza en sväng förut, där de var lite partaj...
Dom skulle vidare, men jag kände inte för att hänka på..
Så jag åkte hem och nu sitter jag i soffan med en skål popcorn som min bäste vän..
Ska se på French Kiss på trean tänkte jag.. Skönt med en kväll för sig själv..
Det är nog det bästa med att vara singel tror jag.. Att man kan ta en egen myskväll med bara sig själv och inte behöva tänka på nån annan..

Idag är det bara 4 dagar kvar till min "dödsdom"... =(
Vill fan inte va själv.. Vill inte sova själv.. Vet att jag kommer sätta klockan och bara sitta och vänta på posten.. Sätta mig i soffan och bara stirra på brevet..
Orkar fan inte.. Nån som vill byta? Jag gör det utan att ens blinka!!!!!

Ne men Grattis till alla studenter.. Ni har ett helvete som väntar! Grattis säger jag bara!! (Jo jag vet att vissa bara glider på ett bananskal hela livet.. men inte alla!) Önskar er all lycka. Hoppas era liv blir bättre än vissa andras..
Men hoppas alla fall ni får en bra och minnesvärd dag!

Ha de...

Inga kommentarer: