onsdag 11 juni 2008

Tror fan jag börjar bli utbränd eller nåt...
Är helt sjukt mycket kaos på jobbet med tanke på den brand som härjat igår/inatt/idag.. Och strömmen vi inte hade.. det innebar ju att vi va tvungna att provlarma hos alla idag.. å ja.. orkar inte dra allt.. men jobbigt som faaan har det varit alla fall.. likadant igår.. å ja.. fy fan säger ja bara!!!!!
Kom hem igår, käkade, la mig och blädrade i aftonbladet, sen somnade ja vid ca 17 och sov till 20.. somnade igen vid 12.. upp vid 7 imorse.. jobbat arslet av mig.. käka lite nu.. sen blir det sängen för min del. trodde ju fan ja skulle ramla ner för en trappa förut.. gick där sakna men säkert och tänkte "jag kommer ramla snart.. jag kommer svimma och ramla ner för denna långa trappa" men så bidde de ju inte som tur var..
Och så har jag ons 8-16 tors 8-16 fre 7.30-16 lör - LEDIG sön 7-11 + 17-21 kvar att jobba... fy fy fy vad jag inte vill det.. känner fan att ja inte orkar.. å så har ja en hel sommar med... usch asså!!
Men men.. är väl bara att bita i det förbannat sura äpplet och vara glad för att man har nåt arbete att gå till (dock inte fast)

Så de så...

Ha de...

1 kommentar:

Tezz sa...

Lilla stumpilumpan då... inte bränna ut sig.. d e ju inge bra... stackars liten=(

Jag tycker att du ska ringa mig på lördag när du e ledig så kan vi prata strunt en stund.... skulle väl va trevligt?=)
jag går nog inte upp i ottan dock... har ju börjat 6 hela veckan o e helt slut..

puss puss