måndag 4 augusti 2008

Att man skulle ha så rätt!!!

Har sagt hela tiden att det kommer gå dit..
Men ingen har lyssnat, ingen har trott mig.
Alla har bara sagt "nej, det tar lång tid"
Men nu är jag där.. helvete!!
Kommer jag finnas kvar eller försvinner det??
Jävla idiot då.. hade han ringt så hade det kanske aldrig gått så långt!
Är det hans fel eller är det mitt?? Tycker jag har gjort allt jag kunnat för att lösa det. Men INGEN har kunnat hjälpa mig. Alla har ju bara hänvisat mig till honom. Är det då inte hans fel?? Jävligt irriterande.. Kommer inte kunna vara trevlig om aset nu mot förmodan skulle ringa!! Fuck asså!! Trodde inte att sverige va så jävla illa.. Trodde det var bättre.. Men icke!! Men nu är de gjort alla fall. Så nu kan jag bara hoppas på de bästa!!!!! Ska väl ringa Niklas imorn med så det inte skiter sig med lägneheten med. Vågar inte tro på nåt längre.. Måste va på den säkra sidan.. Ska fan skriva ett kontrakt nu. Då kan dom inget göra..
Alla har vi våra motgångar.. men så ska det väl tydligen vara!
Inget får bara va bra nångång.. alltid är det nåt!!

Hoppas dom här sista veckorna går fort nu.. för fy fan så trött jag är... kan snart inte stå på benen... blä!!!

Kao darling var här idag =)
Det var ju alla fall skoj!!
Gjorde dock inte möe.. men det är härligt att bara va!
Hoppas vi ses snart igen hjärtat <3

Ni jävlar är inte ens värda skiten under mina skor. Inte en enda av er!
Önskar ja kunde göra nåt åt saken.. Men ja kan ju inte!!!


"Ja ska tutta eld på hela brasken"

2 kommentarer:

evitch sa...

men hallå va har hänt....
du kan ringa mig vettu=)=)=)

Anonym sa...

Urin...=D Ohohoho...
Gummna, finns och älskar dig.