fredag 8 augusti 2008

Ledig

Nu är man ledig ända till måndag klockan 13.00 =) =) =) =) =)

Igår kom man hem =) Åkte till Ezza på kaffe direkt, va tvungen att inta lite java för att piggna till lite.. Sen kom Ewe, Jocke och MP.. Å sen helt plötsligt bidde de en mindre liten fest.. För sen kom Sandra och Martin å sen Thor och Conny å sen kom även Emmelie och Gröndahl... Nicken va dock väldigt trött och på lite mindre bra humör.. Vet inte varför jag fortsätter att bli förvånad egentligen.. Jag vet ju.. och mer och mer tveksam blir jag på om jag ska säga nåt eller inte? Tankar som snurrar och frågor som jag aldrig finner några svar på?? Confused!!!!

Vaknade vid 02.40 av världens knall.... Jesus va rädd ja va.. Låg där i sängen och tänkte tyst för mig själv.. "Shit, nu kan ja ju inte somna, tänkt om blixten slår ner? Men fan, ja är ju så jävla trött!" Men när ja inte hörde nån mer knall så somna ja.. Men fatta.. Annicken som är halvt döv och sover väldigt hårt, vaknar av åskan.. Då är det illa kan ja lova...

Idag vakna man med världens huvudvärk och med en massa saker att göra.. Men jag har kommit rätt långt på min lista.. Jag har packat 2 lådor =) avbokat min tid hos tandläkaren, betalat adressändringen, fixat brev som ja ska skicka iväg!! Duktig va =) Och nu ska jag ta och frächa lite och sen ska ja bort till Ezza å sen blir det att träffa Ewe och hennes nya vän MP =) =) =) Sen ikväll ska man in på bio med järngänget.. haha.. Thoran, Jocke och hans lillpetra =) De blir nog nice =) =) =)

Nehe... återkommer nog ikväll eller imorn.. för nu är jag ju hemma och då är jag en mycket bättre bloggare ;)

Ha de...
Hörs då..

"Va har duuu gjort för nåååt??" =D

Inga kommentarer: