måndag 29 september 2008

Godmorron



Sitter och äter lite frukost. Ska iväg och jobba. Men jag har sån tur att jag bara behöver åka typ halvvägs, sen kan jag åka hem igen. Ska ju lämna in nycklarna idag, till gamla lght.
Åkte ner till Odensvi och hämtade den sista igår kväll. Tack Emma för att du följde med!!

Nämnde ju något om de gamla idol deltagarna för några inlägg sen. Och bara för att jag gjorde det så satt vi i lördags inne hos Ezza och zappade lite och fastnade på Bingolotto.. och vem dyker upp där.. om inte Daniel Lindström.. haha.. de va lite skoj.. Så nu vet vi att han inte är helt ute ur artistvärlden =)





Pratade med far min igår och sa att mina gardinstänger hade han inte satt upp så bra.. för båda ligger på golvet efter att dom har ramlat ner bara sådär... Så han kommer nog sen och fixar det. Mamma kanske följer med oxå?? Blir nog att bjuda på lassagne då =) Om dom har tid med de vill säga?

Undrar när mina svindyra linser kommer med? Vill ju ha dom nuuu.....

Undrar vad som fick Nathalies pojkvän att mörda henne? Undrar vad han tänkte då och vad han tänker nu? Det finns verkligen många idioter i denna värld.. Det är ett som är säkert!!

(Bild hämtad från www.gt.se)



Ne men ha en bra dag. Skriver kanske mer sen? Who knows?

Take care..

Inga kommentarer: