måndag 29 september 2008

Väntar.....

Jobbade sista dagen idag på mitt vikariat.. Hoppas ju på att det blir förlängt, men jag har fortfarande inte hört något. Sista dagen är imorn, men då är jag ledig. Hoppas på att dom ringer idag.. Men det ser väl inte så ljust ut.. Så det blir väl inte förlängt då?!?! Skit oxå!! Vet att hon är sjukskriven året ut. Men det är väl nån av långtidsresursarna som får det antar jag. Tyvärr!! Så då är det bara att gå tillbaka som timvikarie... =( Bättre än inget visserligen. Men trist som satan!! Men jag ska väl inte ta ut nåt än.. Dom har ju några timmar kvar idag och imorn på sig att ringa. Men tycker det är dåligt om dom ringer imorn! Jag har väl med ett liv. Jag vill med kunna planera lite. Jag vill med veta! Hatar att gå i ovisshet. Finns ju inget värre!
Men sånt e livet antar jag!

Kunde sluta tidigare idag så jag har hunnit både diska, städa och lägga i en maskin tvätt som jag strax ska hänga upp.. Sen blir det en kopp java. Mor och far kommer inte idag, dom hann visst inte. Men imorn va bättre, så då skulle dom nog dyka ner. Får väl se hur de blir?

Skriver kanske ikväll??

Hej hopp

Inga kommentarer: