måndag 15 september 2008

Muppelimuppjuck

Ja då var man hemma efter helgen slit.
Men är ledig imorn så det är ju gött =)

Ringde och skulle beställa besiktning på min lägenhet förut..
Men hon menade på att det var lite tidigt att göra besiktningen nu eftersom jag har lght till den sista september... men va spelar de för roll... då får dom ju ta att det kanske är dammigt och fönstren är skitiga osv... ja menar.. vi bokade den 24:e och då är det 2,5 vecka sen det blev städat.. kan hon då säga så mycket... nja.. ja tycker inte det.. men ja sa till henne att den var färdigstädad å så.. men då fick jag till svar "ja men du har ju ansvar för lght till den sista" varav jag svarade " jo visst men den är ju färdigstädad och så och jag kommer inte vara där nåt mer eftersom jag har flyttat" men de spelade ingen roll... blablabla... så jävla tarvligt... men men.. inte mycket jag kan göra åt saken.. bara att gilla läget helt enkelt!! men tillåt mig ändå att säga... MUPPAR!!!!





Nu har jag bestämt mig.. jag kommer hädanefter bara att rycka på axlarna.. kommer inte att säga åt dig nåt mer. Orkar inte se det, men orkar heller inte tjata. Så nu är det upp till dig. Det är ditt val helt enkelt! Kan inte göra mer än vad jag redan har gjort.

Inga kommentarer: