torsdag 11 september 2008

Tandläkaren... =( =(

Har inte nån extrem tandläkarskräck. Tycker inte det är kul men det måste ju göras..
Men ibland kan man ju undra, när man kommer dit och har ett jättestort hål (som jag själv kännt av, råkade bita av massa av tanden i julas när jag smakade på en hemmagjord kola som Emma K hade gjort) som man inte har haft speciellt ont i.. Men när den där tandläkaren har lagat hålet, då jävlar gör det ont.. fan!! och så vaknade jag och hade ont i min ena visdomstand med imorse, väldigt lägligt. Och det spolade han rent och la nån bomullstuss med nåt starkt äckligt gojs på som jag inte fick skölja bort. Och tro på fan att jag har ondare i den med.. och till råga på allt så fick jag betala 850 jävla kronor!!! Det är ju helt sinnessjukt att det ska va så dyrt att ligga och plågas i en stol i 30 min!!!!!!!!!!!!

Så nu sitter jag här och har bajsont och vill aldrig mer gå till tandläkaren!!

Dagen är innehållsrik alla fall.. Hanna kommer snart =) =) =)
Martin kommer med någon gång under dagen.
Ewe skulle försöka komma =)
Thor kommer troligen tillsammans med Conny ikväll nångång..
Kl 16.30 ska jag va på synundersökning..
Och nångång under dagen ska jag äta med.. hmm.. känns som detta kommer bli en fikadag.. inte bra inte bra!!! Får väl se om jag kan få in någon maträtt däremellan =)







Ne nu ska jag ta en cigg och tycka jättesynd om mig själv.. (Det hjälper om fler tycker synd om mig.. så kom igen.. visa lite medlidande va )= )

4 kommentarer:

Emma sa...

Stackars stackars lilla Annicken :(

Anonym sa...

Tack för att du tänker på mig och tycker synd om stackars lilla mig =)

evitch sa...

ja vet hur de känns ja va i samma sits idag ja me=) usch inge roligt alls=(

Anonym sa...

Stackarn då :o) Fin du var på bilden :o)