tisdag 30 september 2008

Rubrik???

Så var denna dag snart gången med..
Snälla, underbara pappi fixade min fläkt, så nu funkar den. Gött att ha en lampa i taket. Så fixade han även mina fästen och borrade upp dom igen, så nu har jag återigen gardiner uppe =)
Han ska även göra nåt åt mina lampetter så jag kan få upp dom. Mamma skulle kolla om dom fortfarande finns kvar och köpa två till iså fall. Vill ju ha två i varje fönster ju =)
Tycker det är lustigt hur en lägenhet kan förändra en människa så pass.. Hade jag bott kvar i den gamla så hade jag inte mått såhär bra som jag gör nu. Jag hade inte pendlat till jobbet utan sovit i Rimmat som förr.. Men nu känns allt så himlans bra. Enda skulle väl vara om jag hade ett sovrum då... =P Men ja överlever alla fall!!

Hade ett mycket givande samtal med Maria idag. Blev riktigt chockad, fast ändå på nåt possitivt sätt.. aja.. ska ta tag i de där nästa gång vi ses.. men tyvärr blir det inte förens den 24:e =( Känns så bra att gå till henne. Jaa... tycker nog det mesta i mitt liv är bra nu.. Visst har det sina brister och fel ibland.. men vad vore livet utan det lixom... =)

Ne nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp te..

Ha de...

Inga kommentarer: