tisdag 30 september 2008

yey =)

Fick vikket =) Mitt förra gick ju ut idag.. Trodde ju dom skulle ha ringt förra veckan, men icke!! Utan idag ringde chefen. Men jag va så ful så ja tacka nej till imorn. Sa att eftersom jag inte hade hört nåt förra veckan så trodde ja inte att ja skulle få de. Och hoppet sinade faktiskt ut igår eftersom ja inte hörde nåt. Men hon sa att hon hade försökt att få tag på Anette (som jag går för) men hon hade inte svarat. Så igår pratade hon med henne. Men jag tycker det är jäkla lustigt ialla fall. Men men... nu är det som det är. Jag har alla fall jobb tills siste november nu =) Det är ju bra!! Men sen kommer den tjänsten gå ut internt, och eftersom jag inte är fast anställd så kan jag inte söka den. Ska ringa till lön sen och kolla hur jag ligger till på las-listan. Borde ju fan va med på den där jävla listan snart. Har ju slitit för dom i 4,5 år nu.. För att få en anställning måste man bli något som heter 2/5 (tvåfemma) det innebär att man ska ha jobbat 2 av 5 år. Men det har jag icke!! Får väl se vad lön säger sen???

Nu ska jag ta hand om tvätten från igår. Har tvätt i heeeela lägenheten. Hoppas nåt av det är torrt alla fall.. Har ju då ingen torktumlare i detta huset... Sen kommer mor & far vid fyra tiden. Och så ska jag till maria vid 13.00 och så ska ja handla med.. fullt upp.. ska göra lassagne sen *mums* Hoppas papsi kan få upp gardinstängerna så dom sitter denna gång, så dom inte faller ner... Har persiennerna nere nu bara för att jag inte har några gardiner. Det ser ju så konstigt ut om det inte finns några gardiner ju.. =(

Ne tvätten kallar!
Hej

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vad kul för dej att du fick mer jobb:)

Anonym sa...

Heej. Såg din kommentar nu. Skulle va trevligt att dricka kaffe och snacka lite skit. Med det blev så sent nu, tyvärr:( Får ta det någon annan dag i veckan? Skulle va kul.
Ha de så bra så länge, så hör jag av mig i veckan nån dag. Kram Johanna "Kisa"