tisdag 23 september 2008

Tisdag

Väckte Ezza idag.. de tyckte inte hon va roligt.. hon tyckte inte alls om mig då.. men va fasiken.. ja hade ju tråkigt ju... =)

Sen bar det iväg till Maria.. min nya kompis =)
Gick jättebra. Känns riktigt bra faktiskt, skönt!
Sen gick jag hem en sväng och hämtade Ezza och Jenny.
Sen hade jag "möte" på biblioteket.. Så elva dagar blev det sammanlagt. Skönt. Men shit va ja kommer jobba... först jobba i rimforsa (om ja nu får förlängt??) och sen hem och slänga i sig något att äta och sen vidare.. eller tvärtom.. först bibblan och sen rimforsa.. ojojoj.. men de får gå.. bara glad om jag blir av med skiten!!

Sen blev det kaffe på stallis.. där var Ezza, Jenny, Johanna "kisa", Sara Ström.. ja å några fler.. Så kul å träffa Johanna å Sara.. så härliga flicker så... =)
Efter ett tag så blev det färd hem till mig för ytterligare en fika med kladdkaka =)

Imorn blir de p-möte... får se hur de går... kan bli ett jävla liv asså... usch.. inte roligt... men så kan det va ibland.. kommer "det" upp så kan jag inte va tyst.. det har pågått för länge nu.. jävla bosseri.. gillar inte redigt de där.. tror att man är så mycket mer än alla andra bara för att man tar hand om pappersarbete och telefonsamtal.. som egentligen alla skulle kunna göra.. jävla översittare!!! tycker synd om dig bruden.. hoppas hon inte hörde, för då lär det ju ta hus i helvete... men jag står bakom dig.. och det är fler med mig som gör det även om det inte är någon som vågar öppna käften då... men men... håller tummarna!!
och du ska absolut inte bli förflyttat.. är det nån som ska bli det så är det ju hon... inte du.. du är BÄST!! grymmaste bruttan jag känner!!


Tänk om jag har fel? Tänk om det inte är så bra som jag tror?
Aja... De går som de går.. Vad har jag att förlora? Inte ett shit =)

Slänga sig i soffan och bli lite trött???
Japp, så får de bli.
Ha de gött!

"Hur gammal eeeeru egentligen?"

Inga kommentarer: