fredag 26 september 2008

Va trött ja blir!!

Läste precis på Lindha´s blogg att det var nån idiot (anonym självklart) som hade kommenterat ett inlägg med "fan va ful du är" varför gör man en sån sak? blir så trött på sånna människor!! säga såna elaka saker utan att kunna stå för vem man är. Tycker du nån är ful så håll det för fan för dig själv!! Istället för att skriva anonymt och va en skraj liten hare!!!
Att gömma sig bakom en dataskärm är så himla lätt gjort, men så jävla fel!!
Blev bara så upprörd av detta!! Hoppas verkligen du inte tar åt dig av alla urkorkade, idiotiska, elaka, nedvärderande och helt meningslösa kommentarer. Denna person som skrev detta känner dig inte som den rätta människa du är. Goa, glada, spralliga, spontana mm.
Så.. nu var det sagt!!

Bidde inget med de där p-mötet sen.. kunde inte ta upp de vi ville eftersom våran chef var tvungen att vara med på något krismöte.. Men men.. så kan de bli ibland!

Satt och lyssnade på radion förut idag. Då dom spelade Marie Picasso kom jag att tänka på en sak som jag tycker är väldigt konstig?!
Alla dom som har vunnit Idol... vart är musiken från dom? Det är ju bara dom som kommer tvåa som fortsätter att göra musik.. Darin och Amanda tänker jag på främst..
Men dom som vann då.. Marie och Daniel?? Dom vann och försvann!! Ja menar.. svenska folket röstar ju på dom för att dom sjunger bäst och för att dom ska vinna och få de där kontraktet dom får. Men sen så bara *poff* så var dom borta!! Man ser dom vinna, men sen varken hör man eller ser man dom nåt mer.. Är det någon som vet varför? Tycker alla fall det är helskumt!


Har du något att säga, säg det till mig.
Har du något du vill dela med dig, säg det till mig.
Finns det något jag bör veta, säg det till mig.
Är det så att du älskar mig, säg det till mig.
Är det så att du hatar mig, säg det till mig.
Är det så att du saknar mig, säg det till mig.

2 kommentarer:

Tezz sa...

Jag älskar dig.
Jag saknar dig.
Jag tycker du borde veta att du är bäst!

Anonym sa...

Du är underbar gumman!!