lördag 27 september 2008

Händer då?

Bästa bästa
Finare tjej får man leta efter.
Älskar dig hjärtat!!

Har precis varit ute på prommis med Ezza å vovvarna =) Fan va skönt de va ute,,, Tycker ju det är skönt att gå ut å gå, men ibland är så svårt att komma till skott.. lustigt de där...
Gick ner till bolaget och bunkrade upp ifall de skulle hända nåt skoj ikväll, de vet man ju aldrig.
Men de ser la inte så ljust ut för tillfället.. Ewe tyckte vi skulle gå ut i stan, men jag känner mig inte riktigt säker på de där än, så då känner jag att det är bättre att jag är häromkring. Den dagen kommer väl så jag känner att jag vågar de med.. Men inte just nu bara!

Ingen som har nåt förslag på vad man kan hitta på en lördagskväll som denna??

Vet ju vad jag skulle vilja göra, men det är ju kört...=(

Tänk om man hade alla svar så man slapp vara nervös och så man slipper skämma ut sig!
Men så är ju inte fallet, så det är bara att gilla läget..

Sitter och lyssnar på Volbeat nu.. gillar egentligen inte sån musik, men de här är fan bra asså.. riktigt bra =)

Känner för att göra något spontant.. typ en spontantripp eller nåt... bara göra nåt crazy..
Men nje.. så blir de nog inte heller.. ne... ska man göra då?
Händer då?
Skulle mer än gärna gått på tyrolerkvällen.. Men känner inte för att stå i kö för att kanske komma in... nje.. känns inte så givande..
Ne.. fantasin har visst gått i strejk idag..

*I wonder where you are. I wonder how you feel.*

Inga kommentarer: