tisdag 18 november 2008

Freeeeeee

Idag har ja vart ledig.. Och det har inte varit många knop jag har gjort faktiskt.. Jocke skulle komma en sväng snart.. Johanna och Malin kom förbi en sväng förut. Drack kaffe och pratade lite.. Trevlans.. Mycket trevliga flickor det där tycker jag =D

Är lite hungrig faktiskt, men jag har inte så möe hemma så jag vet inte vad man ska äta?? Får väl bli macaroner och korv. Det var länge sen så varför inte?

Sitter och har rätt tråkigt, det kanske märks?!
Fast jag är rastlös men ändå inte. Jag är trött och seg men vill verkligen göra nåt!!

Idag fyller Fredrik Thor hela 25 år.. =) GRATTIS VÄNNEN!!

Mitt badrum har det inte hänt något med idag heller.. Ska det ta en vecka eller mer alltså.. Förstår verkligen dom som har klankat ner på hantverkare förut.. Jag vill ju ha min toa.. I min lägenhet..

Igår fick jag en riktigt otäck känsla igen, om att det var nån här.. Så Ezza fick gå med mig upp och söka igenom hela lägenheten tillsammans med Nemo.. Men det var ingen..
Det är inget kul att gå omkring och vara rädd i sitt eget hem. Har aldrig känt ett sånt obehag som jag gör nu.. Låser både ytterdörren och min egen dörr.. Men ändå är jag rädd!? Vi kom fram till imorse att det kanske spökar?? Vem vet?

Nehe.. jag har ju inget vettigt att skriva ändå så jag kan ju lika gärna sätta punkt. Hej


*det jag har fått höra var så himla fult gjort. Förstår inte hur man kan göra en sån sak? Jag lägger mig inte i utan jag har en åsikt! Och min åsikt är att det var fult gjort. Förstår inte hur ni tänker riktigt?? Finns inte ens en acceptabel förklaring till det, inte ens en godtagbar ursäkt. Inte i mina ögon alla fall!!*

Inga kommentarer: