onsdag 19 november 2008

Work

Sitter och käkar lite innan avfärd mot rimmat.. Halt som tusan tror jag det är.. Det var det igår kväll alla fall.. =( Men det är bara att ta´t lugnt!!

Jag har ju gått på ett vikariat i ca 3 månader snart. Nu har den tjänsten lysts ut internt (redan fast anställda inom området kan söka). Så jag kunde ju inte söka den eftersom jag inte är fast anställd. Men se de gjorde jag ändå.. Vad har jag att förlora på det?? Så igår så ringde chefen för hemtjänsten och tyckte att det var bra gjort av mig, för det visar framfötterna å så.. =) Sen sa hon även att min chef hade sagt att jag börjar komma rätt långt upp på LAS-listan nu med =D
Så himlans glad =) Hon menade på att det kommer bli ett vik ledigt på "ålderdomshemmet" och att jag inte låg så illa till... Nu har ju jag sagt ifrån om att vara där för att jag inte klarar av den stress som är där och så.. Men blir ja erbjuden ett vikariat så är ja ju inte dummare än att jag tackar ja till det!!!!! För jag går 10 ggr hellre på ett schema än på timmar kan jag lova!!

Ne dax för kaffe och cigg =)

Kör försiktigt ute på vägarna!!!

*Lögnare.. allt du sagt är som bortblåst!! Att man inte kunde lita på dig till 100% det visste jag.. Men att du var en sån råtta, det trodde jag nog inte!! Tycker att du kan lägga av nu och lämna alla ifred. Stäng in dig i ditt lilla råttbo, det är ju där du gör minst skada! Låt andra vara!! Vänner?? Det vet du verkligen inte vad det är för något ***** !!!!!!!*

Inga kommentarer: