fredag 28 november 2008

Första advent

Det är vad det är på söndag. Så har jag julpyntat med gardiner och dylikt.. Mycket fint bidde det =) Var hos Malin och lämnade gardiner jag köpt åt henne förut.. Fick då en kopp kaffe med, gottis!! Johan tittade även förbi en sväng...
Tänkte det skulle bli en tidig kväll ikväll.. ska ju ändå upp klockan fem imorgon bitti.. =( jobb för hela slanten är vad det blir denna helg.. men nästa helg kunde jag byta bort lördagen så jag kan gå med Yohanna på sköna gröna gruvan.. =) Hoppas på att hon har köpt lips då.. Det ska bli skitkul.. =)

Jaha, börja jobba på Västerliden på måndag då.. lite små nervös är jag faktiskt.. men det kommer nog gå bra.. jag vet ju vad man ska göra, det är ju bara att jag ska komma in i lite rutiner och så där.. Men det blir nog fint!!

Väntar nu på att Yohanna ska höra av sig.. vi ska ner och betala våra biljetter ikväll..

Ja just de ja.. Hantverkarn va här och mätte lite förut.. så han hoppades på att bli klar under nästa vecka. Sen är det väl bara rörmokaren som ska hit och sätta dit allt igen?? Så jag kanske får en toa innan jul trots allt.. Han tyckte alla fall synd om mig som fått va utan toa i 2½ vecka.. men det lär ju bli 3-4 veckor innan den blir klar.. helt sjukt tycker jag.. borde få avdrag på hyran utan att ens säga till.. men det är väl ingen risk antar jag =(

Nehe, har inget mer att förtälja!! Ha de..

Inga kommentarer: