måndag 1 december 2008

Måndag 1/12

Idag är det förste december och bara 23 dagar kvar till julafton och dagen då jag börjar på västerliden.. Så klockan 16 börjar jag.. Kommer nog gå bra. Känns rätt bra att börja med en kväll, då det är liiite lugnare alla fall..

Några hanterkare har jag ej sett till idag.. Han kom i fredags och hämtade nyckeln så dom kan komma och gå som dom vill.. han trodde det skulle bli klart denna vecka, men då är det ju en fördel om dom börjar nån gång med... vill GÄRNA ha en toalett INNAN jul TACK!!!
Om det inte har hänt nåt på fredag så ringer jag till hyresvärden och talar om för henne att jag varit utan i 4 veckor.. jag betalar faktiskt för en lägenhet med toalett.. inte med en toa i lägenheten över.. så då kan hon väl inte säga nej till hyresavdrag?? tycker det borde ligga lite i hennes intresse med att hålla koll på hur det går.. men hon har inte pratat med mig alla fall?? vet ju inte om hon har pratat med dom iofs.. men det ska väl inte behöva ta 3-4 veckor innan de blir klart tycker ja inte.. men i mitt fall är det uppenbarligen så... =(

Längtar till fredag.. då blir det trevligt sällskap, mat, alkohol och lips =) kan ju inte bli bättre =) då ska vi va hos Yohanna faktiskt =) Ska bli riktigt kul faktiskt.. Ezza ska oxå med. Får se om Sara ville va med oxå.. kanske nån mer trevlig, rolig männska som vill va med.. Tyvärr kan ju inte Malin, för Pierre fyller 30.. så det kan man ju förstå.. Men synd =(

Hämta tvätt, äta sen jobba.. uppdaterar om första dagen ikväll eller imorn.. puss å hej

Inga kommentarer: